ست چرمی

 

 

 

ست چرمی مردانه

اصطلاح “ست چرمی” به مجموعه ای از کیف کتی چرم، کیف جیبی چرم، کمربند چرم، جاسوییچی چرم، جای کارت چرم، ساعت بند چرمی، ادکلن روکش چرم، فلش مموری چرمی و... که به تناسب در داخل یک جعبه قرار می گیرد اطلاق می شود.

اکثر آدم ها هنگام گرفتن کادو برای آقایان دچار مشکل می شود و یا صرف خرج هزینه خیلی زیاد می شوند. ست چرمی پاسارگاد یکی از بهترین و مناسب ترین نوع کادویی است که شما می توانید تهییه کنید چون هم از لحاظ زیبایی و ارزش در رده اول است و هم کاربرد و کارایی کاده برای شخص گیرنده بیشتر است. شما باخرید یک ست چرمی خوب برای خود میتوانید کلی از نیاز های پوشاکی و اکسسوری خود را برطرف کنید چن کلی محصول تمام چرم در جه یک در یک پک آماده شده تا شما مشتریان عزیز با هر صلیقه ای برای خود و دوستان ست چرمی تهیه کنید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی وب سایت کفش تبریز شوید و در بخش محصولات از انواع ست های چرمی دیدن فرمایید.

خرید ست چرمی مردانه

همه ی انسان ها هدیه گرفتن را دوست دارند زیرا آدم ها با هدیه دادن پیام عشق و محبت را منتقل میکنند، آقایان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همه ی آقایان دوست دارند هدیه هایی دریافت کنند که بتوانند از آن ها استفاده کنند پس چه بهتر که با خرید ست چرمی آن ها را خوشحال کنید. ست چرمی مردانه شامل همه ی چیزهایی است که آقایان برای زیباتر کردن استایل خود به آن احتیاج دارند. در ست چرمی مردانه اکسسوری هایی همچون کمربند، کیف پول، جا کارتی، جا سوییچی، دست بند، جا کلیدی و … وجود دارد که بر حسب سلیقه ی شما و نیاز کسی که قرار است هدیه را دریافت کند ممکن است همه ی آن ها یا تعدادی از آن ها در یک ست قرار بگیرند اما مهم ترین آن ها کمربند چرمی و کیف پول چرمی است.

کیف پول چرمی مردانه قطعا یکی از کاربردی ترین وسایلی است که آقایان به آن نیاز دارند، چه بهتر اگر آن را با کمربندتان ست کنید. کیف پول مردانه باید فضای کافی برای نگهداری از پول نقد، کارت های بانکی، کارت های شناسایی را داشته باشد و همچنین دوام بالایی داشته باشد. کیف پول چرمی بهترین و زیباترین انتخاب برای آقایان شیک پوش است. کیف پول از اکسسوری های مهمی است که در ست چرمی مردانه قرار داده شده است. کمربند چرمی یکی دیگر از مهم ترین اجزای ست چرمی مردانه است که برای شیک تر شدن استایل های مردانه بسیار واجب است. هنگام پوشیدن کت و شلوارهای رسمی این کمربند است که بیش از هر چیزی به چشم می آید. بهتر است رنگ کمربند را با کفش هایتان ست کنید زیرا اکسسوری های چرمی مانند کمربند و کفش باید با هم همخوانی داشته باشند.

جا کارتی چرم یکی دیگر از اجزای ست چرمی مردانه است که برای نگهداری از کارت های بانکی، کارت شناسایی، کارت سوخت و سایر کارت های ارزشمند بسیار مهم است. با وجود جا کارتی چرمی دیگر کارت هایتان را گم نخواهید کرد و همچنین جا کارتی آن ها در برابر خمیدگی و شکستن حفظ میکند. امواج مغناطیسی که ممکن است باعث سوختن کارت های الکترونیکی شوند نیز به کمک جا کارتی بی اثر خواهند بود.

اجزای دیگری چون جا سوییچی و جا کلیدی نیز جزیی از ست چرم مردانه هستند و اگر چه کوچک هستند اما ست بودن آن ها با کیف یا کمربندتان حس بسیار خوبی را القا می کند.

ست چرمی مردانه

همانطور که همه ی ما میدانیم ست های چرمی علاوه بر زیبایی چشم نواز طول عمر بالایی نیز دارند و اگر از آن ها درست نگهداری شوند میتوانند برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرند زیرا برای دوخت و تولید وسایل چرمی دست دوز از چرم ها و نخ های با کیفیت تر و محکم تر استفاده میشود.

به طور کلی همه ی چیزهایی که به جای دوخت با ماشین آلات با دست انسان ساخته میشوند زیبا و ارزشمند هستند زیرا برای ساخت هر کدام از آن ها وقت زیادی صرف شده است.

با این توصیف ست چرمی مردانه شامل کیف، کمربند، جا کارتی، جا سوییچی و … کیفیت بالاتری دارند و میتوانید مطابق سلیقه ی خود آن ها را سفارش دهید. البته باید بگوییم محصولات چرمی، قیمت بالاتری نیز دارند اما طول عمر آن ها بالاست و بعد از خرید آن ها به این نتیجه می رسید که خرید ست چرمی مردانه اصل ارزش خرید را دارد.

ست چرمی زنانه

اصطلاحاً به مجموعه ای از کیف های چرم، یا کیف پول چرم زنانه، آینه چرمی، کیف آرایش چرمی، جاسوییچی چرمی، جای کارت چرمی، ادکلن روکش چرم، فلش مموری چرمی که با ترکیبات گوناگون در داخل یک جعبه چرمی قرار می گیرد ست چرمی زنانه اطلاق می شود.

چرم پاسارگاد تولید کننده انواع ست های تمام چرم زنانه و مردانه است که با بهترین کیفیت و طراحی ساخته شده و به مشتریان عزیز ارائه می دهد. در هنگام خرید این نوع وسایل حتما و حتما به معتبر بودن فروشگاه دقت کنید تا محصولی که خریداری می کنید با کیفیت باشد.

ست چرمی

محصولات چرمی به دلیل کیفیت بالا و گران بودن نوع مترویال بهترین نوع کادو برای یک دوست یا آشنا است،چون این ست های چرمی در صورت نگهداری درست سال های طولانی قابل استفاده میشود و هیچ گونه خرابی یا رنگ پریدگی در آن دیده نمی شود.

محصولات چرمی، چرم پاسارگاد از بهترین نوع چرم ساخته شده و دارای کیفیت بالا می باشد. چرم پاسارگاد با راهنمایی و افزایش اطلاعات شما با استفاده از مقالات داخل سایت سعی در بهتر نگهداشتن محصولات خود می کند، با وارد شدن به صفحه اصلی سایت چرم پاسارگاد و مطالع دقیق آن می توانید از انواع روش های نگهداری از چرم را یاد بگیرید و از آن ها بهتر و بیشتر استفاده کنید.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

آخرین مطالب

اصالت کالا

اصالت کالا

منصف در قیمت ها

منصف در قیمت ها

منصف در قیمت ها

منصف در قیمت ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش